HTML

A székek titokzatos élete

Ez a blog azért született hogy bemutassa a székek eddig méltatlanul mellőzött bonyolult és titokzatos életét. Itt mindent megtalálsz amit a székek viselkedéséről valaha is tudni akartál, de sose merted megkérdezni!

Friss topikok

  • Lámpaoltó: Tegnap a Tabánban felfedeztem, h ellopták Zamenhof szobrát... gondoltam, szólok. belvaros.blogspo... (2009.01.18. 22:23) A székek kommunikációja
  • chairman: Vigyázz a kerekes forgószékekkel, a speciális esetekről még nem esett szó, de azok egymagukban is ... (2008.07.28. 00:21) A székek szociális osztályozása
  • door: lol nem semmi, azért én kiváncsi vagyok részletesebben is a székek anatomiájára (2008.07.25. 23:31) A szék fizikai felépítése

Archívum

A székek kommunikációja

2008.07.29. 20:40 chairman

Szép napot, estét, reggelt, éjjelt vagy bármit a kedves olvasónak, attól függően hogy mikor olvassa a székek életét bemutató blog következő bejegyzését.

Igaz ez nem az ami következne, de ma erre volt ihletem. Remélem elnézi nekem ezt a tisztelt olvasó.
Tehát a mai témánk a székek kommunikációja. Valószínűleg mindenki hallott már régi székeket recsegni, ropogni, nyikorogni, satöbbi. Na az nem az.

Mint már a székek fizikai felépítésénél is szó volt róla, tökéletesen, három dimenzióban érzékelik a környezetüket -látnak-, viszont eddig még nem találtunk bizonyítékokat arra, hogy hallanának is.
Marad tehát a kommunikáció egy magasabb formája - egyfajta telepátia.

Az egy csoportba tartozó -egy helyen élő- székek állandó kapcsolatban állnak egymással agyhullámaik segítségével. Bár itt az "agy" nem egészen azt jelenti mint az ember esetében. Ezek az elektromágneses hullámok az ember számára érzékelhetetlenek, csak szék alakú antennával foghatók.

A székek veleszületett képessége a beszéd, a nyelvet nem úgy tanulják. Ezt abbból tudjuk, hogy a székek az egész világon egységes kifejezéseket használnak ugyanazokkal a jelentésekkel. Ez elsőre, a mi talán túl színes nyelvpalettánkhoz szokva, kissé hihetetlennek tűnik, de mégis igaz: ha egy finn szék találkozik egy pápua új-gíneaival, azonnal szóba elegyednek, és gondd nélkül megértik egymást.

Erről a közös nyelvről kevés információnk van, de egyes nyelvészek állítják, Dr. Lazaro L. Zamenhof kedvenc székének köszönheti az eszperantó nyelv alapjait, aki tehát szóba akar elegyedni karosszékével, vagy akár kissámlijával, annak előbb a legismertebb közös nyelvet kell elsajátítania, majd elfelejtenie, és végül ezen a nyelven kell megtanulnia gondolkozni.

A tanuláshoz sok türelmet, és addig is jó üldögélést kívánok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szek.blog.hu/api/trackback/id/tr93591588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JoeYi · http://www.wapzona.hu 2008.07.30. 21:05:25

Én múltkor a székek szexuális életére lettem figyelmes. 8 szék hempergett egymáson, és szerintem mind élvezte, mert olyan kaján csillogást láttam a krómozásukon.

Itt az albérletben azért van egy betegebb fajta szék is: szokott fajtalankodni. Azt élvezi, ha a macska ráfekszik. De a legdurvább, hogy a macska is élvezi, talán még jobban is!

Ja és az a bőrszék a szobámban... az mindig nééz, mikor alszok akkor is. Remélm ő nem beteg.

door 2008.07.30. 21:59:33

soha nem tudhatod mire gondolnak, mit beszélgetnek egymással... nist gondolj bele, h mig te csinálsz valamit azt is kibeszélik egymás közt, mindent...:Dbiztos női fecsegész szinten csinálhatják:D

Lámpaoltó 2009.01.18. 22:23:02


Tegnap a Tabánban felfedeztem, h ellopták Zamenhof szobrát... gondoltam, szólok. belvaros.blogspot.com/2009/01/zamenhof-szobor-szobra-budapest.html

süti beállítások módosítása